Perfecte paprika!

Standaard

Ik ben zo blij dat ik deze techniek ben tegen gekomen. Ik snijd mijn paprika sinds begin vorig jaar op deze manier en het heeft me al veel tijd gescheeld. Dus moest ik het hier wel delen!

Ik had een paar keer oefenen nodig om gevoel te krijgen voor het los snijden van de zaadlijsten, maar ik doe dat nu gelijk vanaf de bovenkant van de paprika. Geen rondvliegende en overal aan plakkende losse zaadjes meer! En je gebruikt meer van je paprika.

Ken jij een nog snellere manier, of heb je een andere coole snij tip? Let me know!

Geef een reactie

