Granny Pottymouth & PETA

Standaard

Als ik naar deze mevrouw kijk moet ik denken aan Betty White en deze specifieke quote. Go Betty! En ja ik moest de naam van Betty White opzoeken maar ik ken zeker de Golden Girls nog wel. Amazeballs. En nu kijken…!

We hebben meer entertainers nodig die niet alleen grappig of vermakelijk zijn maar ook kunnen laten zien dat plantaardiger eten net zo levendig, leuk, makkelijk, lekker en gaaf is en kan zijn als welk ander eet en leef patroon. Vegans hebben niet voor niets de naam militante betweters te zijn. Dus! Nog een reden voor mij om de grappige dingen die ik tegen kom hier te delen. Woohoo!

Oh en thnx Victor voor het naar mij doorsturen van deze link! *smak*

Geef een reactie

