Vegan Challenge 13 oktober 2016

Standaard

13-oktober

Stroopkoekjes, chocoladepap en popcorn. Mmmm.. Best wel een verwendag vandaag eigenlijk. En hubsel heeft vanavond ook nog eens heerlijk gekookt. En gek genoeg vond hij dat zelf ook. Hij moet wat meer wennen aan plantaardig eten dan ik en de broedsels.

Mijn eetlijstje voor vandaag:

  • Havermoutpap met cacao en kokosschaafsel en een glas vruchtensap
  • Boterhammetjes (pindakaas en jam), peer, popcorn en water
  • Zoetzure kip met plantaardige “kip”stukjes en zilvervliesrijst
  • Als tussendoortje dus de stroopkoekjes en een paar soepstengels met sesam
  • Verder heb ik nog thee, energydrink en suikervrije frisdrank gedronken

En ik ben geinspireerd geraakt, mede door de video’s die ik gister heb gekeken om zelf youtube video’s te gaan maken. Nog niet een project wat ik deze maand wil beginnen maar zeker iets voor later dit jaar of wellicht volgend jaar.

Ik vind het heel leuk om een zak sla leeg te knabbelen! – Het Groentemonster

Ik heb dit ook met mijn huisgenootjes besproken en mijn jongste broedsel vond het een heel goed idee maar wou wel graag een eigen kanaal beginnen in plaats van meewerken aan een gezinskanaal. Dus de kop is eraf en het eerste filmpje staat online!

Want plantaardig eten is het minste wat je kunt doen. Ondanks dat mijn doel nog steeds niet is om volledig vegan te eten is het wel heel belangrijk dat steeds meer mensen plantaardiger gaan eten. Om zoveel verschillende redenen. Dus het is geweldig om via het internet te laten zien dat plantaardiger eten en leven heel normaal is!

Morgen weer een blogje met een mooi stukje info! Bye!

Geef een reactie

