Blogtip: The Vegan Student

Video

Als er iemand is die bij mij het overweldigende gevoel van inadequaat te zijn in de vegan keuken volledig kan wegvagen dan is het wel de energieke no nonsense studente achter deze blog. Niet te moeilijk doen, gewoon eten. En bij vlagen hilarisch. En gewoon in het Nederlands!

Bekijk hier haar nieuwste video of ga naar www.theveganstudent.com om haar blogs te lezen.

Ik heb haar cursus vegan hamburgers voor beginners als eerste geprobeerd en voor een eerste poging zelf burgers maken viel het zeker in de smaak bij ons thuis. Maar meer voor haar recepten kijk ik er vooral graag voor het goede gevoel wat ik eraan over houd. En de inspiratie die ik vind voor niet moeilijk, wel lekker. Top! Wat is jouw favoriete vegan, vegetarisch of flexitarische blog?

Geef een reactie

