Week Bites 4

Standaard

Deze week heb ik weer deze lekkere geroosterde kikkererwten gemaakt. Ze lukken al steeds beter. Onderdeel van plantaardiger gaan eten is meer peulvruchten eten. Hele bonen in een gerecht heb ik nooit lekker gevonden. Maar dingen als gladde soep, hummus en deze geroosterde variant kan ik best leren eten. En… vandaag heb ik zwarte bonen brownie gemaakt. Morgen ga ik proeven!

geroosterde kikkererwten

Donderdag hebben we de hele dag plantaardig gegeten. Zondag was de slechtste dag deze week. Slecht geluncht wat tot meer snacken leidde. Desondanks heb ik deze week 39% plantaardig gegeten. Dat is al redelijk in de buurt van mijn doel. Minstens 50%. De plantaardige maaltijden heb ik aangegeven met een . De tussendoortjes reken ik bij elkaar als 1 maaltijd.

Maandag

  • Ontbijt: boterham met kaas – kruidenthee – chocolade amandelmelk
  • Lunch: broodje met kaas – cracker met pindakaas – cracker met jam – sinaasappelsap
  • Diner: broodje kebab – water
  • Tussendoor:  energydrink – kruidenthee – rijstwafel – groene thee gember – cola – fruitontbijt – water

Dinsdag

  • Ontbijt: kwark met chocoladecruesli – kruidenthee
  • Lunch: boterham met kruiden roomkaas – glas fruitontbijt
  • Diner: nasi – water – komkommer
  • Tussendoor:  energydrink – geroosterde kikkererwten – sinaasappelsap – water

Woensdag

  • Ontbijt: kwark met chocoladecruesli – water
  • Lunch:  smoothie mango blauwe bes
  • Diner: aardappels – spruiten – karbonade – water
  • Tussendoor:  water – kruidenthee – groene thee – energydrink – rijstwafels met hummus – sinaasappelsap

Donderdag

  • Ontbijt:  rijstwafels met hummus – sinaasappelsap
  • Lunch:  tosti met vegan kaassaus, salsa en spinazie – water
  • Diner:  linzensoep met spinazie – sojayoghurt – gefrituurde uitjes – water – naan
  • Tussendoor:  energydrink – kruidenthee – groene thee – cola – chocola

Vrijdag

  • Ontbijt: kaaskruiden brood – water
  • Lunch:  couscous met sojayoghurt, aardbei en kokossnippers – groene thee citroen
  • Diner: noedels – geroerbakte spitskool met spekjes – water
  • Tussendoor: steviafrisdrank – energydrink – chips – rode wijn – kruidenthee

Zaterdag

  • Ontbijt: kaaskruidenbrood – suikerbrood – yoghurtdrink – kruidenthee
  • Lunch: smoothie framboos banaan – rundvleessalade – water
  • Diner: lasagne – salade – water
  • Tussendoor: energydrink – chocola – chips – rijstwafel hummus – steviafrisdrank – rode wijn – groene thee citroen

Zondag

  • Ontbijt: sojayoghurt met cruesli – water
  • Lunch: rijstwafels met hummus
  • Diner: kaaskruidenbrood – crackers met hummus/tonijn/kruidenroomkaas
  • Tussendoor: energydrink – steviafrisdrank – engelse drop – chocola – chips – kruidenthee – groene thee gember – rode wijn  – water – boterkoek

 

Qua beweging is er nog niet echt vooruitgang. Wel weer meer gefietst en een sessie dansen gedaan. Nu nog wat vaker.

 

 

Advertenties

Een gedachte over “Week Bites 4

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s