Week Bites 1

Standaard

Om mijn doel te halen ga ik elke week opschrijven wat ik eet en drink. Zo kan ik zien of ik al dichterbij een 80/20 veganish eetpatroon kom. Deze keer is het geen hele week aangezien ik halverwege de week op dit idee kwam. Afgelopen dagen kwam onder andere deze heerlijke salsa op het menu!

salsa

Gezond eten, dat doe ik absoluut nog niet. Dat kun je deze halve week goed zien. Wel heb ik al lekker veel rauwkost gegeten deze dagen. En chocola… en chips… en eeuh. Lees zelf maar. 😉

Vrijdag

  • Ontbijt: sinaasappelsap – witte Italiaanse bol beenhamsalade
  • Lunch: niets
  • Diner: ovenfriet – yoghurtmayonaise – gebakken uitjes met champignon – salsa – schijfjes komkommer – water
  • Tussendoor: marmercakejes – energydrink – chips – cocoslikeur – water – kruidenthee

Zaterdag

  • Ontbijt: sinaasappelsap – geroosterd volkoren broodje kaas
  • Lunch: wit kaiserbroodje leverworst – energydrink
  • Diner: aardappel – bloemkool – jus – kipschnitzel – komkommer met dressing – water
  • Tussendoor: hazelnootchocolade – chips – cocoslikeur – kruidenthee

Zondag

  • Ontbijt: sinaasappelsap
  • Lunch:  volkoren broodje leverworst – volkoren broodje pindakaas – volkoren cracker aardbeiconfiture – chocolademelk
  • Diner: suikerbrood – kaaskruidenbrood – smoothie framboos banaan
  • Tussendoor: speculaas – energydrink – kruidenthee – water

 

Extra bewegen heb ik deze week nog niet gedaan. Op naar volgende week!

Geef een reactie

